MyCareNet - Bereikbaarheid MyCareNet platform Solved
- Start date:
- 23/08/2023 - 16:40
- End date:
- 23/08/2023 - 17:00
- Lead:
- CIN-NIC
- Description:
Ons platform (Nippin v1, Nippin v2 en TL) was gisteren gedurende dit incident moeilijk bereikbaar. De gemiddelde verwerkingstijden liepen sterk op waardoor de wachtrijen aan te verwerken transacties sterk opliepen, time-outs konden voorvallen etc… Deze impact werd vastgesteld voor al onze Sync Fluxen. Verder zoekwerk is opgestart om de oorzaak van dit euvel te kunnen vaststellen. Onze excuses voor het ongemak.
Notre plateforme (Nippin v1, Nippin v2 et TL) était difficilement accessible hier lors de cet incident. Les temps de traitement moyens ont fortement augmenté, provoquant des files d'attente de transactions à traiter, des time-outs, etc... Cet impact a été observé pour tous nos Flux Synchronisés. Une enquête plus approfondie a été lancée pour déterminer la cause de cette défaillance. Nous nous excusons pour la gêne occasionnée.
- Impact:
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- Contact info:
support@intermut.be