Wij gebruiken cookies op deze site om de gebruikerservaring te verbeteren.

MyCareNet - Bereikbaarheid MyCareNet platform Solved

Start date:
28/07/2023 - 09:00
End date:
28/07/2023 - 09:20
Lead:
CIN-NIC
Description:

Deze ochtend van kort voor 9u tot ongeveer 9u20 werd er een sterk verlies van performantie op de extranetconnectie vastgesteld tussen ons platform MyCareNet en en dit van eHealth. Deze vertraging had een bottleneck tot gevolg welke resulteerde in een grote vermindering in bereikbaarheid van het platform. Rootcause van deze is nog niet gevonden en wordt verder onderzocht door de technische teams van MyCareNet en eHealth. 

Ce matin, de peu avant 9 heures jusqu'à environ 9 h 20, une perte importante de performance a été observée sur la connexion extranet entre notre plateforme MyCareNet et celle d'eHealth. Ce retard a provoqué un goulot d'étranglement qui a entraîné une forte réduction de l'accessibilité de la plateforme. L'origine de ce problème n'a pas encore été trouvée et fait l'objet d'un examen plus approfondi par les équipes techniques de MyCareNet et d'eHealth.

Impact:

Reactie platform sterk vertraagd voor de Sync stromen.

La plateforme de réponse est fortement retardée pour les flux Sync.

Contact info:

support@intermut.be

back2top