Wij gebruiken cookies op deze site om de gebruikerservaring te verbeteren.

Incident notification - IO 300 Solved

Start date:
01/02/2024 - 11:20
End date:
01/02/2024 - 12:09
Lead:
CIN-NIC
Description:

Door de verhoging van het aantal aanvragen toegezonden voor de leden van Solidaris stond verwerkingstijd van deze aanvragen in de Back-End bij e mutualiteit onder druk. Als gevolg hiervan konden deze oplopen of op een time out lopen. Ondertussen werden de acties opgestart om de capaciteit om de aanvragen te verhogen opgestart en zo snel als mogelijk toegepast.

L'augmentation du nombre de demandes envoyées pour les membres de Solidaris a exercé une pression sur le temps de traitement de ces demandes dans le Back-End at e mutual. En conséquence, ces délais ont pu augmenter ou être dépassés. Entre-temps, des actions visant à augmenter la capacité de traitement des demandes ont été lancées et appliquées dès que possible.

Impact:

Impact was voelbaar op de transacties Tarificatie, GMD en CHIV aanvragen elke varieerden dat tragere responstijden of tijdelijke/korte onbeschikbaarheid. Aanvragen van andere types zoals Verzekerbaarheid, CHIV consulaties en dergelijke werden indien nodig ondersteunt door de FallBack IO.

L'impact s'est fait sentir sur les transactions Tarification, GMD et demandes CHIV, chacune variant en fonction des temps de réponse plus lents ou de l'indisponibilité temporaire/courte. Les demandes d'autres types, telles que l'assurabilité, les consultations CHIV et autres, ont été prises en charge par FallBack OA orsque cela s'avérait nécessaire.

Contact info:

support@intermut.be

back2top