MyVSBNet - Online bevraging Vlaamse Verzekerbaarheid burgers tijdelijk niet mogelijk Solved
- Start date:
- 29/02/2024 - 14:00
- End date:
- 01/03/2024 - 17:40
- Lead:
- CIN-NIC
- Description:
De onmiddellijke online digitale consultatie van de Vlaamse Verzekerbaarheid van burgers door zorginstellingen is onderbroken naar aanleiding van de vernieuwing van de SSL-veiligheidscertificaten van het platform myvsbnet.be. Echter de opvragingen op aSynchrone wijze in bulk ondervinden geen hinder.
We trachten dit zo snel als mogelijk te verhelpen en houden jullie op de hoogte.
Update 17:00
- omstreeks 16u30 werden aanpassing aangepast aan het platform welke ervoor zorgt dat er opnieuw aanvragen succesvol beantwoord worden.
- Deze oplossing zal niet alles onmiddellijk oplossen maar de situatie zal stap voor stap verbeteren. Dit komt omdat er een vorm van replicatie loopt welke niet alles onmiddellijk overal in orde brengt (veiligheid).
- Naar schatting zal maandag in de loop van de dag de situatie volledig verholpen zijn.
- De kans is reëel als de aanvraag faalt een heraanvraag wel succesvol beantwoord wordt vanaf heden. Echter vragen we deze heraanvraag te limiteren tot de echt noodzakelijke dringendheden teneinde overbelasting van het systeem te voorkomen.
- Impact:
MyVSBNet : VL_INS (Vlaamse verzekerbaarheid) niet mogelijk
MyCareNet - Geen Impact
- Contact info:
support@intermut.be