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Incidents

IO 100 incident Solved

Start date 14/08/2024- 08:10
End date 14/08/2024- 11:20
Lead CIN-NIC
Description

Tarification : Medium

Impact

Degraded performance for Tarification

Contact info

mycarenet@mc.be


IO 500 incident Solved

Start date 05/08/2024- 15:24
End date 05/08/2024- 16:01
Lead CIN-NIC
Description

Tarification Service Send Errors 100% for 500

Impact

Tarification : High (unavailable)

Contact info
Olivier Balencour 0475 77 69 00

IO 500 incident Solved

Start date 05/08/2024- 09:00
End date 05/08/2024- 10:15
Lead CIN-NIC
Description

Tarification Send Errors Low

Impact

Tarification : Low

Contact info
Olivier Balencour - 0475 77 69 00

IO 200 incident Solved

Start date 05/08/2024- 09:00
End date 05/08/2024- 10:15
Lead CIN-NIC
Description

Impact Production Send Erros Tarifcation Service 2xx

Impact

Tarification : Low

Contact info
Olivier Balencour 0475 77 69 00

IO 400 incident Solved

Start date 05/08/2024- 09:00
End date 05/08/2024- 10:15
Lead CIN-NIC
Description

FLows Tarifcation Send Errors 4xx

Impact

Tarification : Low

 

Contact info

Olivier Balencour - 0475 77 69 00


IO 100 incident Solved

Start date 01/08/2024- 22:16
End date 02/08/2024- 00:20
Lead CIN-NIC
Description

Issuess network related during the night. In investigation.

Impact

Chapter IV Ask : High (unavailable)

GMF (Sync) : High (unavailable)

Tarification : High (unavailable)

Contact info
simon.hallet@mc.be

MyCareNet - Incident Solved

Start date 30/07/2024- 22:15
End date 31/07/2024- 10:00
Lead CIN-NIC
Description

UPDATE 10:00

  • Bijsturing impact : de service Memberdata heeft +/- dezelfde impact als eAttest en eAgreement
  • Ajustement de l'impact : le service Memberdata a +/- le même impact que eAttest et eAgreement.

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UPDATE 8:45

  • Omstreeks 5am heeft het platform inderdaad zoals verwacht zicht hersteld, of toch quasi. We merken echter nog hinder op de fluxen eAttest en eAgreement waarmee het team nog aan de slag is. 
  • Vers 5h du matin, la plateforme a effectivement retrouvé la visibilité attendue, ou du moins quasi. Cependant, nous constatons encore des perturbations sur les flux eAttest et eAgreement avec lesquels l'équipe travaille toujours.

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UPDATE 03:10

  • We confirmeren dat de omgeving stabieler en stabieler wordt, onze services opnieuw bereikbaarder worden en zijn. Verwachting is dat omstreeks 5u de laatste hinder van de baan zal zijn.
  • Nous confirmons que l'environnement devient plus stable, que nos services sont et seront à nouveau plus accessibles. On s'attend à ce que les dernières perturbations aient disparu vers 5 heures du matin.

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UPDATE 02:30

  • We merken vanuit logging en monitoring een voorzichtige stabilisatie van het platform op. Een verdere opvolging en uitvoering van acties is lopende. Pas wanneer we er zeker zijn dat alles opnieuw ok is, sluiten we dit incident pas af.
  • Nous constatons, d'après l'enregistrement et la surveillance, une stabilisation provisoire de la plate-forme. Le suivi et la mise en œuvre des actions sont en cours. Nous ne clôturerons cet incident que lorsque nous serons sûrs que tout est rentré dans l'ordre.

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UPDATE 31/07 01:10 

  • Oorzaak van het incident werd vastgesteld (HW failure) waarvoor het technische team in contact staat met de Vendor.
  • Acties worden ondernomen en uitgerold om deze HW failure te omzeilen. Dit zal echter tijd vragen.
  • Eerste prognose tot verhelping van het incident omstreeks +/- 02:30. Dit is echter een eerste voorzichtige raming. Een nieuwe update rond de situatie mag u omstreeks deze tijd verwachten.
  • We stellen alles in het werk om ten laatste tegen 7uur morgenochtend de omgeving opnieuw stabiel ter beschikking te stellen van jullie allen.

Excuses voor het ongemak

  • La cause de l'incident a été identifiée (défaillance du matériel) et l'équipe technique est en contact avec le fournisseur.
  • Des mesures sont prises et déployées pour contourner cette défaillance du matériel. Cependant, cela prendra du temps ;
  • la prévision initiale est de résoudre l'incident vers +/- 02:30, mais il s'agit d'une première estimation prudente. Vous pouvez vous attendre à une nouvelle mise à jour de la situation à ce moment-là.
  • Nous ferons tout notre possible pour que l'environnement soit à nouveau stable pour vous tous d'ici demain 7 heures au plus tard.

Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée.

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UPDATE 31/07 00:20 Team is nog steeds werkende aan een oplossing. - L'équipe travaille toujours à la recherche d'une solution.

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Incident lopende voor ons platform welke kan worden waargenomen door langere verwerkingstijden tot timeouts bij het aanroepen van onze services zoals Verzekerbaarheid, eAttest, CHIV (Cons en Ask)... Onze technische mensen zijn bezig met onderzoek en trachten zo snel als mogelijk het incident te verhelpen.

(plus ...)

Impact

We verwijzen naar de noodprocedure waar nodig.


Nous nous référons à la procédure d'urgence si nécessaire.

Contact info

support@intermut.be


IO 600 incident Solved

Start date 30/07/2024- 20:00
End date 31/07/2024- 08:45
Lead CIN-NIC
Description

Multiple services had degrades performances

Impact

Chapter IV Consultation : Low

eAttest : Low

Tarification : Medium

Member Data : Low

Contact info
helpdesk.carenet@caami-hziv.fgov.be

Disturbances with the Recip-e Prescriber service Solved

Start date 25/07/2024- 11:50
End date 25/07/2024- 17:26
Lead Recip-e
Description

There are disturbances with the Recip-e Prescriber service. 

UPDATE 16:44: the situation should have stabilized but our teams are still monitoring the issue.

Impact

The consultation of prescriptions might give an error for several users.


Issues with 1733 XMLs Solved

Start date 24/07/2024- 19:00
End date 25/07/2024- 17:20
Lead SPF Santé Publique - FOD Volksgezondheid
Description

Update 17:28: a solution has been implemented at 16:21. The issue was completely solved at 17:20.

Update 5:10: the issue is still in investigation on our partners side. They are actively looking for a solution.

Update 22:55: our partner is investigating the issue further. The complete reboot of the components of the service has not solved the occuring issue.

Update 22:30: we are working closely with the involved parties to find a solution. Our technical teams are currently implementing a possible solution.

There are currently issues with 1733. 

Our partner is investigating the issue.

Impact

Some of the on-call doctors are not receiving XMLs and get a "FAILED" error.


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