IO 500 incident Solved Start date 30/01/2023- 11:03 End date 30/01/2023- 11:34 Lead CIN-NIC Description Infrastructure incident with impact on GMD consult / notify CR - register Impact GMF (Sync) : High (unavailable) Contact info Mycarenet@mloz.be
IO 200 incident Solved Start date 30/01/2023- 11:03 End date 30/01/2023- 11:34 Lead CIN-NIC Description Infrastructure incident with impact on GMD consult / notify CR - register Impact GMF (Sync) : High (unavailable) Contact info Mycarenet@mloz.be
Issues with Data Attribute Services (DAAS), IAM, RNConsult, Therlink Solved Start date 29/01/2023- 15:02 End date 29/01/2023- 16:00 Lead Smals Description There are currently issues with Data Attribute Services (DAAS), IAM, RNConsult and Therlink. Impact Users may experience issues with Data Attribute Services (DAAS), IAM, RNConsult and Therlink.
IO 100 incident Solved Start date 27/01/2023- 13:55 End date 27/01/2023- 17:35 Lead CIN-NIC Description Technical issues causing high response times and unavailability Impact Chapter IV Ask : High (unavailable)GMF (Sync) : High (unavailable) Contact info mycarenetservices.gezo.ict@cm.be
STORINGEN MOGELIJK DOOR PROBLEMEN MET DE MICROSOFT-DIENSTEN Solved Start date 25/01/2023- 10:45 End date 25/01/2023- 14:30 Lead Vitalink Description Eén van de componenten van Vitalink functioneert in een Microsoft-cloud. Daardoor is het mogelijk dat de wereldwijde problemen met Microsoft-diensten ook een impact hebben op Vitalink. Enkele meldingen wijzen in die richting. Wij trachten zo snel mogelijk meer details te weten en excuseren ons voor de mogelijke impact Impact Eén van de componenten van Vitalink functioneert in een Microsoft-cloud. Daardoor is het mogelijk dat de wereldwijde problemen met Microsoft-diensten ook een impact hebben op Vitalink Contact info vitalink@vlaanderen.be
Issues with Consult RN and Data Attribute Service (DAAS) Solved Start date 23/01/2023- 14:01 End date 23/01/2023- 14:17 Lead Smals Description There are currently issues with the eHealth services Consult RN and Data Attribute Service (DAAS). Impact Users may experience issues with Consult RN PersonService and Data Attribute Service (DAAS).
Issues with eHealthBox (eHBox) Solved Start date 09/01/2023- 09:18 End date 09/01/2023- 09:45 Lead Smals Description There are currently issues with eHBox. Our teams are working on it. Impact Users may experience issues with eHealthBox
IO 200 incident Solved Start date 09/01/2023- 08:00 End date 09/01/2023- 11:15 Lead CIN-NIC Description Chapter IV Ask in time out Impact Chapter IV Ask : High (unavailable) Contact info Steve Wybouw +32 476 81 35 51
IO 300 incident Solved Start date 05/01/2023- 14:00 End date 05/01/2023- 18:00 Lead CIN-NIC Description Beste, Er zijn mogelijks vertragingen op onze systemen. Bonjour, Nous rencontrons actuellement des ralentissements probables sur nos systèmes. Impact Chapter IV Ask : Medium Chapter IV Consultation : Low eAttest : Low Insurability Generic : Low Insurability Pharmacist : Low Insurability Legacy (Sync) : Low GMF (Sync) : Medium Tarification : Medium Invoicing (Async) : Low Admission Management (Async) : Low GMF (Async) : Low Insurability Legacy (Async) : Low MedAdmin (Async) : Low Medical House Subscription : Low Member Data : Medium Contact info helpdesk.carenet@solidaris.be
Incident notification - IO 300 Solved Start date 04/01/2023- 00:01 End date 07/01/2023- 23:59 Lead CIN-NIC Description FR Entre le 04 et 07/01, nos contrôles ont généré des erreurs 503325 injustifiées. Ces rejets ont depuis été corrigés. Les envois de facturation ont été retraités en date du 09/01 par notre service IT. Pour les envois efac, impactés par le code erreur 503325, vous pourrez refacturer les prestations rejetées dans une nouvelle facturation avec un nouveau numéro d’envoi. NL Tussen 04 en 07 januari werd de foutcode 503325 ten onrechte gegenereerd door onze controles. Deze weigeringen werden sindsdien rechtgezet. De facturatiezendingen werden door onze IT-afdeling opnieuw behandeld op 09 januari. Voor de efac-zendingen, met de foutcode 503325, kan u in uw volgende zending de geweigerd prestaties met een nieuwe zendingsnummer factureren. Impact Begin : 04/01/2023 00:01 Estimated End : 07/01/2023 23:59 Environment : Production Service(s) impacted : Tarification Low Sector(s) using the impacted service(s) : dentist guard-post physician Contact info Helpdesk : 02/515.17.00 helpdesk.carenet@solidaris.be