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Incidents

Vitalink production environment down Solved

Start date 16/11/2023- 08:35
End date 16/11/2023- 10:21
Lead Vitalink
Description

Vitalink is not working since this morning due to a technical incident

Impact

Vitalink can 't be used.

Contact info

vitalink@vlaanderen.be


Issue impacting Vitalink Solved

Start date 16/11/2023- 07:00
End date 16/11/2023- 07:37
Lead Vitalink
Description

There is an incident affecting the service(s) Vitalink. 
We understand the importance of this service(s) to your business. Please see below for more information.

The supplier linked to this incident is wholly committed to a swift and efficient resolution.

Impact

Incident overview

An alert from the monitoring system has notified us that Vitalink is currently unavailable.

Estimated resolution time 

Whilst we cannot give a precise timeframe at this stage, we can assure you that our specialist teams are fully engaged and will provide you with regular updates. The supplier linked to this possible cause has been warned and is looking for a solution. 

Recommended course of action(s):

There are no recommended actions. 


MyCareNet Incident Solved

Start date 15/11/2023- 10:00
End date 15/11/2023- 11:00
Lead CIN-NIC
Description

Our teams are investigating some instabilities on CHIV

Impact

Chapter IV Ask : Low

Chapter IV Consultation : Low

Contact info

support@intermut.be


IO 400 incident Solved

Start date 13/11/2023- 10:00
End date 13/11/2023- 16:00
Lead CIN-NIC
Description

Bonjour,

Nous rencontrons actuellement, pour certaines bandes de décompte (920900), des discordances entre les montants versés et les montants acceptés dans le fichier de décompte.
Nos équipes s’attèlent donc à résoudre ce problème et collaborent avec plusieurs tiers concernés pour solutionner celui-ci dans les meilleurs délais.

Cordialement,
Helpdesk OA300

______________________


Beste,

Momenteel ondervinden wij voor afrekenbestanden (920900) verschillen tussen de betaalde bedragen en de in het 920900 bericht aanvaarde bedragen.
Onze informaticadienst werkt samen met verschillende derden om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groeten
Helpdesk OA300

Impact

Tarification : Medium

Contact info

helpdesk.carenet@helpdesk.be


MyCareNet incident Solved

Start date 13/11/2023- 09:25
End date 13/11/2023- 11:45
Lead CIN-NIC
Description

Our teams are investigating some instabilities on CHIV

Impact

Chapter IV Ask : Medium

Chapter IV Consultation : Medium

 

Contact info

support@intermut.be


IO 600 Incident Solved

Start date 12/11/2023- 22:00
End date 13/11/2023- 08:15
Lead CIN-NIC
Description

Our teams are investigating some instabilities on Member Data and Tarification

Impact

Tarification : Medium

Member Data : Medium

Contact info

helpdesk.carenet@caami-hziv.fgov.be


Recip-e incident Solved

Start date 08/11/2023- 15:40
End date 08/11/2023- 16:00
Lead Recip-e
Description

Storingen in de executor services

Impact

Executor services limited impact

Contact info

servicedesk@recip-e.be


Slow response times possible Solved

Start date 07/11/2023- 08:00
End date 08/11/2023- 17:00
Lead Vitalink
Description

We are currently experiencing slower response times from Vitalink than usual. We are actively investigating the issue and working to resolve it as quickly as possible.

We apologize for any inconvenience this may cause.

Impact

Slower response times than usual are possible.

Contact info

vitalink@vlaanderen.be


IO 300 incident Solved

Start date 06/11/2023- 10:00
End date 06/11/2023- 16:00
Lead CIN-NIC
Description

Bonjour,

Nous rencontrons actuellement, pour certaines bandes de décompte (920900), des discordances entre les montants versés et les montants acceptés dans le fichier de décompte.
Nos équipes s’attèlent donc à résoudre ce problème et collaborent avec plusieurs tiers concernés pour solutionner celui-ci dans les meilleurs délais.

Cordialement,
Helpdesk OA300

___________

Beste,

Momenteel ondervinden wij voor afrekenbestanden (920900) verschillen tussen de betaalde bedragen en de in het 920900 bericht aanvaarde bedragen.
Onze informaticadienst werkt samen met verschillende derden om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groeten
Helpdesk OA300

Impact

Tarification : Medium

Contact info

helpdesk.carenet@solidaris.be ou 02/515 17 00


IO 300 incident Solved

Start date 06/11/2023- 09:47
End date 06/11/2023- 12:26
Lead CIN-NIC
Description

Storingen / Perturbations

Impact

Tarification : Low

Contact info
helpdesk.carenet@solidaris.be

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