Disturbances with ItsMe Solved Start date 26/08/2024- 09:55 End date 26/08/2024- 10:20 Lead BOSA Description There have been issues impacting the FAS services and the use of ItsMe. Impact Users may encounter errors while trying to login by using the ItsMe application.
IO 100 incident Solved Start date 26/08/2024- 08:40 End date 26/08/2024- 09:21 Lead CIN-NIC Description high percentage of requests failings for cancerned mycarenet services Impact Chapter IV Ask : MediumGMF (Sync) : MediumMedical House Subscription : Medium Contact info mycarenet@cm.be
IO 100 incident Solved Start date 14/08/2024- 08:10 End date 14/08/2024- 11:20 Lead CIN-NIC Description Tarification : Medium Impact Degraded performance for Tarification Contact info mycarenet@mc.be
IO 500 incident Solved Start date 05/08/2024- 15:24 End date 05/08/2024- 16:01 Lead CIN-NIC Description Tarification Service Send Errors 100% for 500 Impact Tarification : High (unavailable) Contact info Olivier Balencour 0475 77 69 00
IO 200 incident Solved Start date 05/08/2024- 09:00 End date 05/08/2024- 10:15 Lead CIN-NIC Description Impact Production Send Erros Tarifcation Service 2xx Impact Tarification : Low Contact info Olivier Balencour 0475 77 69 00
IO 500 incident Solved Start date 05/08/2024- 09:00 End date 05/08/2024- 10:15 Lead CIN-NIC Description Tarification Send Errors Low Impact Tarification : Low Contact info Olivier Balencour - 0475 77 69 00
IO 400 incident Solved Start date 05/08/2024- 09:00 End date 05/08/2024- 10:15 Lead CIN-NIC Description FLows Tarifcation Send Errors 4xx Impact Tarification : Low Contact info Olivier Balencour - 0475 77 69 00
IO 100 incident Solved Start date 01/08/2024- 22:16 End date 02/08/2024- 00:20 Lead CIN-NIC Description Issuess network related during the night. In investigation. Impact Chapter IV Ask : High (unavailable)GMF (Sync) : High (unavailable)Tarification : High (unavailable) Contact info simon.hallet@mc.be
MyCareNet - Incident Solved Start date 30/07/2024- 22:15 End date 31/07/2024- 10:00 Lead CIN-NIC Description UPDATE 10:00 Bijsturing impact : de service Memberdata heeft +/- dezelfde impact als eAttest en eAgreement Ajustement de l'impact : le service Memberdata a +/- le même impact que eAttest et eAgreement. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- UPDATE 8:45 Omstreeks 5am heeft het platform inderdaad zoals verwacht zicht hersteld, of toch quasi. We merken echter nog hinder op de fluxen eAttest en eAgreement waarmee het team nog aan de slag is. Vers 5h du matin, la plateforme a effectivement retrouvé la visibilité attendue, ou du moins quasi. Cependant, nous constatons encore des perturbations sur les flux eAttest et eAgreement avec lesquels l'équipe travaille toujours. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- UPDATE 03:10 We confirmeren dat de omgeving stabieler en stabieler wordt, onze services opnieuw bereikbaarder worden en zijn. Verwachting is dat omstreeks 5u de laatste hinder van de baan zal zijn. Nous confirmons que l'environnement devient plus stable, que nos services sont et seront à nouveau plus accessibles. On s'attend à ce que les dernières perturbations aient disparu vers 5 heures du matin. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- UPDATE 02:30 We merken vanuit logging en monitoring een voorzichtige stabilisatie van het platform op. Een verdere opvolging en uitvoering van acties is lopende. Pas wanneer we er zeker zijn dat alles opnieuw ok is, sluiten we dit incident pas af. Nous constatons, d'après l'enregistrement et la surveillance, une stabilisation provisoire de la plate-forme. Le suivi et la mise en œuvre des actions sont en cours. Nous ne clôturerons cet incident que lorsque nous serons sûrs que tout est rentré dans l'ordre. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- UPDATE 31/07 01:10 Oorzaak van het incident werd vastgesteld (HW failure) waarvoor het technische team in contact staat met de Vendor. Acties worden ondernomen en uitgerold om deze HW failure te omzeilen. Dit zal echter tijd vragen. Eerste prognose tot verhelping van het incident omstreeks +/- 02:30. Dit is echter een eerste voorzichtige raming. Een nieuwe update rond de situatie mag u omstreeks deze tijd verwachten. We stellen alles in het werk om ten laatste tegen 7uur morgenochtend de omgeving opnieuw stabiel ter beschikking te stellen van jullie allen. Excuses voor het ongemak La cause de l'incident a été identifiée (défaillance du matériel) et l'équipe technique est en contact avec le fournisseur. Des mesures sont prises et déployées pour contourner cette défaillance du matériel. Cependant, cela prendra du temps ; la prévision initiale est de résoudre l'incident vers +/- 02:30, mais il s'agit d'une première estimation prudente. Vous pouvez vous attendre à une nouvelle mise à jour de la situation à ce moment-là. Nous ferons tout notre possible pour que l'environnement soit à nouveau stable pour vous tous d'ici demain 7 heures au plus tard. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- UPDATE 31/07 00:20 Team is nog steeds werkende aan een oplossing. - L'équipe travaille toujours à la recherche d'une solution. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Incident lopende voor ons platform welke kan worden waargenomen door langere verwerkingstijden tot timeouts bij het aanroepen van onze services zoals Verzekerbaarheid, eAttest, CHIV (Cons en Ask)... Onze technische mensen zijn bezig met onderzoek en trachten zo snel als mogelijk het incident te verhelpen. (plus ...) Impact We verwijzen naar de noodprocedure waar nodig. Nous nous référons à la procédure d'urgence si nécessaire. Contact info support@intermut.be
IO 600 incident Solved Start date 30/07/2024- 20:00 End date 31/07/2024- 08:45 Lead CIN-NIC Description Multiple services had degrades performances Impact Chapter IV Consultation : LoweAttest : LowTarification : MediumMember Data : Low Contact info helpdesk.carenet@caami-hziv.fgov.be